gambar ahli pgsr

Saturday, November 5, 2011

pesanan dari En. Chew

Pesanan dari En. Chew kepada rakan-rakan PGSR supaya melengkapkan Borang PJJ B (Pindaan 2009) BORANG PERMOHONAN KELULUSAN MENGIKUTI PROGRAM PGSR KOHORT 2 untuk dikumpulkan pada perjumpaan akan datang. Borang tersebut boleh didapati melalui email masing-masing.


Sedutan email En. Chew:

Borang permohonan utk kelulusan  sudah diperolehi. Untuk memudahkan pemerolehan dan pemprosesan borang itu (Borang PJJ B (Pindaan 2009), diminta cikgu  'download' borang itu yang saya kepilkan sebagai 'attachment' email saya. Sila cetak dan isi 4 set borang itu.
1 untuk simpan sendiri, 1 utk disimpan oleh PPD/JPN -tempat yg menyimpan fail JPN cikgu dan 2 salinan untuk (simpanan saya 1 salinan)  dan 1 lagi  untuk saya panjangkan kpd Pn. Kalsom, Unit Peningkatan akademik ,BPG.
Cikgu tolong isi Bhg A hingga D . Sila dapatkan tandatangan Ketua Jabatan iaitu Guru besar dlm Bhg E dan
tandatangan  samada  Pegawai DG41, PPD atau Pengarah Pelajaran Negeri untuk Bhg F.
Sesiapa menghadapi masalah 'download' borang permohonan ini, tolong kemukakan alamat menyurat cikgu
+ poskod melalui e mail kpd saya. Alamat email saya : chewengsun@yahoo.com 
Minta tolong cikgu-cikgu memanjangkan email dan borang PJJ B(Pindaan 2009) kpd semua rakan anda.  T.K
Drp:
En Chew Eng Sun
Penyelaras PGSR Kohot 2.
Jabatan Matematik,
Institut Pendidikan Guru - Kampus Temenggong Ibrahim,
Jln Datin Halimah,
80350 Johor Bahru.

No comments:

Post a Comment